51 évvel azután, hogy az első Trabant P50-es legördült a futószalagról: villanymotor, napelemek a tetőn és napsugarakból összeszedett 120 watt az elektromos rásegítésű szervokormány működéséhez, mindez a modern kor és a környezetvédelem jegyében. Egy feltöltéssel 160 km-t képes megtenni, és óránként 130 km-re gyorsul.
Nő vagyok, az autókhoz nem értek, de szerintem szép. Engem a Minire emlékeztet, amit imádok, tehát nálam abszolút befutó lenne (persze csak a Volvo c30 után). Kár, hogy az előrejelzések szerint egy példány ebből a kis drágából közel 20 000 eurót kóstál...majd. Mert hogy a tervező még szponzort keres a gyártáshoz, ami leghamarabb 2012-ben indulhat meg a tervek szerint. A fenti példány épp, hogy elkészült a kiállításra, kipróbálva még nem volt...
Bővebb info, egyéb paraméterek itt ->
Forrás: vezess.hu
Nő vagyok, az autókhoz nem értek, de szerintem szép. Engem a Minire emlékeztet, amit imádok, tehát nálam abszolút befutó lenne (persze csak a Volvo c30 után). Kár, hogy az előrejelzések szerint egy példány ebből a kis drágából közel 20 000 eurót kóstál...majd. Mert hogy a tervező még szponzort keres a gyártáshoz, ami leghamarabb 2012-ben indulhat meg a tervek szerint. A fenti példány épp, hogy elkészült a kiállításra, kipróbálva még nem volt...
Bővebb info, egyéb paraméterek itt ->
Forrás: vezess.hu
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése