2010. január 26., kedd

A "Magyar Rettenetes"




A fenti reklám hatására pályázatot hirdetett a Szívlapát blog egy önironikus, tetszőleges magyar terméket népszerűsítő szpot terveire. Íme a győztes szkript:

"Szerintünk nálunk élnek a legszebb csajok (csinos lányok fotói utcán), szerintetek is (explicit jelenetek pornófilmekből)
Szerintünk a magyar bor világhírű (elegáns pincészet, gyertyafénynél vizsgált bor), szerintetek is (részeg angol hülyegyerekek a belvárosban, mindegyik kezében egy palack bor, üvegből nagyot húznak belőle)
Szerintünk a leghíresebb magyar egy igazi zseni volt (Puskás visszahúzós csele az angolok ellen), szerintetek is (részlet a Speak videóklipből)
Szerintünk rengeteg híres találmányunk van (vágóképek: Rubik-kocka, gyufa, helikopter, golyóstoll), szerintetek is (gombafelhő lassított felvételen)
Szerintünk a tisztán gyümölcsből készült pálinka finom, szerintetek?

Magyar pálinka. Talán ebben egyetértünk."

A dolog egy elburjánzott Facebook-beszélgetésből nőtt ki Gosztonyi Csaba neve alatt, időközben profi operatőr, gyakorlott reklámfilmes rendező és utómunkacég (Post Edison) is került. A szerkesztők a leforgatott szpotot februárra ígérik. Nos, kíváncsian várjuk. Részletek a Szívlapát blogon.

Ui.: A hasonló felépítésű, bár minimális öniróniát tartalmazó reklámok nem számítanak újdonságnak. Ezeket itt megnézheted.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése