2009. október 22., csütörtök

Szín és dizájn

Csak hogy erősen szubjektív oldalról közelítsek a témához: a szobám felújításra szorul, és ehhez kerestem ötleteket a neten. Leginkább az olcsó, de kreatív megoldások érdekeltek, gondolok itt a színekkel való játékra, és egyéb apró eredeti öltetekre. Nos, ebben a bejegyzésben nem ilyenekről fogok írni...
Vagyis a kreativitás, a színek és az eredetiség megmaradt, csupán az "elérhető" és az "olcsó" jelzők szorultak kicsit háttérbe. A kutatás közben ugyanis elszaladt velem a ló, vagy hogy is szokták mondani, mert nagyon klasz dolgokra bukkantam, amiken felbuzdulva aztán el is felejtettem a célt, aminek helyére tolakodott a kíváncsiság és az "aztaaa, milyen klassz" érzés...
Az alábbiakban tehát csodálatom tárgyait fogom közszemélre tenni. Most mondjátok azt, hogy nem szuperek!


Forrás: Freshome.com

Forrás: What on EarthForrás: Jellio



Forrás: Yes Style




Forrás: Dornob

Adam & Eve Hotels, Antalya, Törökország



Forrás: Utility Design

Ez egy radiátor!


Forrás: Homology
Forrás: The Design Blog

Bár pontos számot nem említettem az elején, de azért íme a +1 kategória: a szikláknak tűnő párnák halmaza az egyik legtutibb ötlet! Nem színes ugyan, de én el tudnám képzelni úgy is...
Forrás: This Next

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése