2010. február 20., szombat

Olvasni jó :) Nem csak bölcsészeknek

Vannak "szeretek inni, -enni, -szívni, zenélni" kütyük, pólók, kiegészítők, de mi a helyzet akkor, ha az ember csak úgy szeret olvasni? ...és nem akar bölcsésznek látszani, vagy ilyesmi... :) Kerestem, találtam. Klassz cuccok arra az esetre, ha a testünkön akarjuk hirdetni a kultúrát:

Naná, hogy a táskákkal kezdem! :D
Forrás: Rebound Designs



Könyvet nyakba, fülbe:

Forrás: Flickr

Forrás: Papersnake

Forrás: Etsy.com



...és ha nagyon elálmosodnál olvasás közben:



Puskának sem utolsó:





Pólók:
Forrás: Zazzle

Én imádok olvasni, úgyhogy "alap, hogy lájkolom" ezeket, ahogy manapság mondani szokás. :D Kár, hogy magyar oldalakat nem találtam, ahol lehet ilyen dolgokat kapni, de lehet, hogy nem jó helyen keresgéltem. Ha valaki talál elérhető közelségben hasonló cuccokat, azt kérem ossza meg velem, vevő leszek rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése